Träning- och tävlingsskydd

A

annah0j

Är på jakt efter både snygga tränings- och tävlingsskydd. Har ni några tips, bukare?

Sv: Träning- och tävlingsskydd

Jag har eskadron och veredus, suveräna båda två.

Catago/hampa/lamicel PRO whatever är ju rätt okej som både träning och tävlingsskydd. Men lite finare tävlingsskydd tycker jag är veredus.

Hampa Pro har jag, bruna till tävling. Sitter kalas på min häst som annars snurrar runt bakskydden. Bra kvalitet tycker jag med att det är på dom. Till träning blir det runt om från Hööks. Så länge skydden är hela och rena och sitter bra så kvittar det vad det är för märke på dom, för mig iaf men inte för alla andra verkar det som. :)

Senast ändrad:

knapp

jag har veredus carbon gel skydd till tävling på storhästen
och cartago skydd till ponnyn

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsporten står inför en avgörande tidpunkt där hästens välbefinnande och ryttarens fysiska kondition måste prioriteras högre än...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
Hundträning Ser att det inte finns någon sån här tråd (finns säkert längre bak i flödet men men). Vad tränar ni för funktionell träning och vad för...
Svar
9
· Visningar
893
Senast: Trott
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
443
Senast: Pegasus63
·
Juridik & Ekonomi Är på jakt efter den bästa budgetappen! Någon som har ett tips? Det är okej om den kostar lite, så länge den är värd det.
Svar
5
· Visningar
480
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka