Träning i Västra Götaland?

R

rabarber2

Ngn som vet om det finns träningar för fälttävlansgröngölingar med egen häst och ponny ngn stans i Västra Götaland?

Sv: Träning i Västra Götaland?

Borås frk brukar ha träningar ibland (kolla på deras hemsida) och på Sämsholm.

Borås är nästan lite långt borta.. bor i Stenungsund.. Vart ligger Sämsholm i förhållande till Gbg?

Våran klubb Göteborg Horse & eventing club brukar ha träningar på banan i Säve Brevid galopp banan i Göteborg. Gåin och titta på www.ghec.se

ohh =) har varit inne å kollat.. ska ringa runt å kolla lite på måndag =)

Åk till ET:s i Tranemo! Kanonfin terrängbana! Har varit där på träningsläger och tränat terräng för Victoria Carlerbäck! :)

Har Victoria träningar i Tranemo? :confused: De gånger jag har tränat i Tranemo har det varit för Therese Olsson, hon är helt ok iaf..

Sämsholm 9 mil norr om gbg, och falköping, skövde har på bättre banor och tränare.

Tack va många bra tips jag fått =) Någon som vet ngt om Lilla edet?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
959
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
646
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka