Träning/banor Göteborg/Alingsås med omnejd

Miiikaela_

Trådstartare
Eftersom jag inte fick något svar i den förra tråden så testar jag att göra en ny tråd som jag blev uppmanad att göra. Så kanske kan jag få ett svar nu. Jag fick ju svar förra gången jag frågade så jag tänker att ni som svarade då borde fortfarande komma ihåg och kunna svara nu :bow:

Jag vet att jag frågat förut men kommer inte ihåg vart jag frågade och vet därför inte var jag skall leta så jag frågar igen och hoppas att jag inte blir utskälld. Minnet är gott men kort som man brukar säga. Nu när det börjar bli högaktuellt med träningar, vart tränar ni som hänger i Göteborg/Alingsås med omnejd? Vart och vilka grupper/hemsidor/personer skall man ha kontakt/koll på för att se när det dyker upp träningar? Kan åka ganska långt men ju närmare ju bättre såklart!

Förr bodde vi i Kungsbacka/Särö och då var det halland som gällde, så nu famlar jag lite i blindo!

Du får fortfarande träna i Halland vet du även om du bor i Västra Götaland ;)

Hajjerna i Vårgårda är väl det som finns och Viktoria i Borås. Göteborg så finns det väl nått pyttehinder runt Clareberg och på säve vet jag inte hur det ser ut.. Men jämfört med Hermanstorp tex så är de banorna väldigt futtiga eller hur man nu ska uttrycka sig.

Du får fortfarande träna i Halland vet du även om du bor i Västra Götaland ;)

Hajjerna i Vårgårda är väl det som finns och Viktoria i Borås. Göteborg så finns det väl nått pyttehinder runt Clareberg och på säve vet jag inte hur det ser ut.. Men jämfört med Hermanstorp tex så är de banorna väldigt futtiga eller hur man nu ska uttrycka sig.

Åh får jag! :love: Hermanstorp är ju min gamla "hemmabana" så det kommer garanterat bli lite träningar där men hade varit skönt med något lite närmare nu i början när man mest vill känna på och hoppa lite mindre hinder men annars får jag väl masa mig till Halland då. Hajjerna är ju såld, så vet inte när den planerar öppnas eller hur det kommer fungera där. Har Viktoria någon hemsida/grupp där man får veta om träningar?

Åh får jag! :love: Hermanstorp är ju min gamla "hemmabana" så det kommer garanterat bli lite träningar där men hade varit skönt med något lite närmare nu i början när man mest vill känna på och hoppa lite mindre hinder men annars får jag väl masa mig till Halland då. Hajjerna är ju såld, så vet inte när den planerar öppnas eller hur det kommer fungera där. Har Viktoria någon hemsida/grupp där man får veta om träningar?

https://www.facebook.com/groups/475682915811769/?fref=ts&__nodl

Det är ju helt kasst att träna där bara. Typ hoppa ett hinder i taget.

Är det så kasst där med? :( tänkte ändå.att den banan skulle vara mer riktig även om det duger nu så hade det ju varit bra med något vettigt. Då kan jag ju liksom lika gärna åka till Hermanssons. Får verkligen fundera över att emigrera till Skåne på riktigt:grin:

Är det så kasst där med? :( tänkte ändå.att den banan skulle vara mer riktig även om det duger nu så hade det ju varit bra med något vettigt. Då kan jag ju liksom lika gärna åka till Hermanssons. Får verkligen fundera över att emigrera till Skåne på riktigt:grin:

Ja det är helt värdelöst...

Värdelös även vid tävling? Tänkte att det är ju konstigt att kunna ha tävlingar på banan om det knappt är värt att träna på men det kanske man kan. Äh får väl bli nedåt igen ändå!

Nej att träna på. Saken är att banan ligger i massa hagar och dom öppnar en hage i taget typ och så tränar man på det. Det är oftast ett-två hinder typ i varje hage. Blir aldrig så att man får något flyt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka