Tranemos terrängbana

Wembley

Trådstartare
Är det någon som vet länken till Tranemo för att hitta vägbeskrivning dit och eventuella bilder på terränghindren? Vad heter klubben? Tack för hjälpen! :bow:

Sv: Tranemos terrängbana

Jag har hittat klubben själv :smirk: Ber om ursäkt att jag inte vet hur jag raderar inlägget.

Igen, Tranemos hemsida var inte så informativ som jag trodde :D
Någon som har hinderbilder därifrån (nyfiken!) och har en liten hum om hur jag lättast hittar dit? Från Göteborgshållet.

Kan skvallra om at det kommer bli en ny hemsida till nästa år. Ska försöka få ut lite bilder på terrängbanan där oxå. ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 813
Senast: SiZo
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 868
Senast: Glimra
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2