Trane Exclusiv

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 111
F

Fladde

Vad tycker ni om Trane Exclusiv ?

Sen undrar jag också vad ett sånt kostar?

Tacksam för svar :bow:

Sv: Trane Exclusiv

På en återförsäljares hemsida står det "pris från 62.900:-"

En sån har vi tittat på. Men kommer nog välja en lite störra enhästars då vi aldrig kör mer än en häst. Eller så kommer vi låna en bekants Boj med sadelkammare, billigt och bra ;)

Ok..

Jag skulle inte vilja ha en enhästars efter att lånat en kompis släp så konstarera jag att man kan inte ha något i släpet det är också trångt och ostabild när det blåser :crazy:

Äh, vi har stort bagage ;) Lägger inget i transporten ändå.

Oke;)

Min Pappa blir galrn när jag lägger hästprylar i bilen:p

helst ska man inte ha sin utrustning löst i transporten (alltså i sadelkammare spelar ju ingen roll men bredvid hästen).
för vid olycka, att transporten välter el dyl måste man kunna få ut hästen lätt och fort och ligger det massa saker löst i transporten blir det inte så kul :S.

jag får aldrig lägga saker bredvid hästen (på andra sidan mellanväggen) för mina föräldrar av den anledningen.

Psst... Det ligger en -04, begagnad på Blocket (nära dig) till superpris. Jättefin. Du kanske ska åka och titta på den?!

Lovisaleonora_ skrev:
Psst... Det ligger en -04, begagnad på Blocket (nära dig) till superpris. Jättefin. Du kanske ska åka och titta på den?!

Tack för tipset :bow:

Fast vill nog ha den nya utan "rullgardin"

Men åka och kolla kan man göra :idea:

Tänk en gång till, de flesta märken har INTE löst frågan hur få taket att hålla med hård överdel när den är tillverkad för gardin.

De flesta tycker gardinen är betydligt bättre, låter mindre, mer praktiskt. Hästarna tycker oftast bättre om den också.

Okej..

Jag har tänkt att känna och klämma på släpet massor under Falsterbo..

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
919
Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
745
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
918
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Stora canvasburar
  • Kattbilder #10