Tränare ?

Sv: Tränare ?

från 200 och upp till 500 betalar jag för en tränare. Vissa åker hem men då kostar det mera. bättre att samla några och låta tränaren komma ut.

I Göteborg vet jag inga, kanske någon annan som vet?

från 200 och upp till 500 betalar jag för en tränare. Vissa åker hem men då kostar det mera. bättre att samla några och låta tränaren komma ut.

I Göteborg vet jag inga, kanske någon annan som vet?

Okej tacksam för svar. Tyvärr så kör inga fler där jag står eller runt om kring där, kan nog inte samla ihop några.

Någon som vet om det finns någon körtränare i Göteborg ?

Jag har betalat 100-400 kr, då har jag kört till en liten bit för komma till ett ridhus eller så har de kommit mig :)!

Mvh
Emma

Jag är utbildad körinstruktör och tar 300:- per 45 minuter. Jag åker ut till elever om man är minst 6 ekipage och lägger upp dagen med två lektioner var samt en timmes teorilektion i samband med lunchen.

Jag är utbildad körinstruktör och tar 300:- per 45 minuter. Jag åker ut till elever om man är minst 6 ekipage och lägger upp dagen med två lektioner var samt en timmes teorilektion i samband med lunchen.

Okej, svårt att få ihop 6 ekipage bara. Och småland ligger en bit bort :smirk: Men 300 kr lätt inte så farligt.

Vad bra att få höra lite om hur mycket andra tar.
Tycker det är svårt med prissättning:confused:
Själv tar jag 900 för fem ggr, /180kr per gång. för nybörjarkurser och då åker jag ut på plats och har några av mina ponny med. (vill gärna ha med hästar jag känner till nybörjar kuskar) Har då ett minimum på tio anmälda uppdelat på två grupper.

Då tar jag inte för mycket väl, Är också utbildad instruktör. ditt lät mer rimligt man har ju faktiskt en hel del utgifter också... dags för höjning kanske:angel:

Jag tycker att jag egentligen tar för lite med tanke på hur mycket pengar jag själv lagt ner på min utbildning. Parallellt så utbildar jag mig inom ridning (akademiskt) och betalar då mellan 500-1000:-för en lektion på 30 min.