K

kentflikkan

Bara en liten fråga!
Har ni som tävlar fälttävlan 3st olika ''fasta'' tränare,
d.v.s en hopp, en dressyr o en terräng tränare?
har ni samma hopp/terräng tränare??

Sv: Tränare

jag har en som jag tränar både dressyr och hopp för varje vecka.
terräng tränar jag när det anordnas träningar hemma och det är inte så ofta, så då blir det den tränare som råkar vara där för tillfället

Jag har en hopptränare som jag rider för varje vecka.
Dressyr har jag en annan tränare till ( blir inte lika ofta som hoppningen :angel: )

Har ingen "fast" terräng tränare just nu! Blir lite olika när det är träning på närliggande ställen!

Jag har samma tränare till allt. Hon är fälttävlans tränare.

Nej jag har en tränare till varje moment..
Men fälttävlans tränaren brukar jag hoppa vanligt för också, speciellt på vintern!

Jag har en tränare för hoppning och en för terräng, dressyrtränaren förlorade jag för ett tag sen men har nu hittat en ny som jag ska börja träna för nästa vecka :bump:

Jag har en dressyr och en hopp och som jag tränar för en gång i veckan var. Terräng blir det lite mer sällan på en bana längre bort, så då får man boka mer i förväg...men då är det ju en helt annan tränare.

Hej!
Jag har en en tränare i hoppningen och en annan i dressyr, tränar varje vecka för båda. Terrängen tränar jag för det mesta för samma tränare, men det blir ju inte alls lika regelbundet utan när det finns tid och ork.

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
200
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka