Tränare och andra kunniga i Örebro...?

M

minternet

Hej igen! Tänkte passa på att fråga också om det är någon som vet vad man kan hitta för tränare och andra kunniga i Örebro med omnejd? :)

Sv: Tränare och andra kunniga i Örebro...?

Hmm konstig sida, inga namn och inga referenser eller beskrivning på vem de är??? Jag blir misstänksam när jag ser sånt här men jag har mailat ändå så vi får väl se vad det blir nu då...

Ååh vad bra, tack :bow: Ska genast kolla lite. Vet du nåt mer om dem? Jag brukar vilja ha verklighetsbaserade rekommendationer innan jag anlitar någon... :crazy:

Fanns det ingen som visste några fler? Vill ha fler att jämföra... :bow:

Vet tyvärr ingeting om dem.... har bara snubblat in på deras hemsida!

Okej, men de verkar ok tycker jag. :bump: Det är bara det att jag är rätt petig med vem jag anlitar eller tar intryck av, har blivit lite bränd... :crazy:

Liknande trådar

Träning Hej alla! Har letat men verkar inte hitta någon tråd för oss som hoppar med islänningar! Tänker att detta kan bli en tråd för oss att...
2
Svar
20
· Visningar
1 917
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Hej! Jag ska ringa vet o fråga också, men vill även fiska lite svar här. Vi har kikat på en kattunge, som visade sig ha ett tångbett...
Svar
13
· Visningar
680
Senast: Mojma
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
820
Senast: phie
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 204
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama