Träna tävla Trail...?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare ikeline
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 957
I

ikeline

Jag skulle hemskt gärna vilja veta lite mera om trail om regler å vad det är för "övningar" som ingår i den grenen???
Någon som vet ??
Lika så pleasure...?
Är oerhört tacksam för svar !!

Sv: Träna tävla Trail...?

angående regler så är det bäst att du beställer en regelbok från din klubb. (om du inte är med i någon; gå med i en om du ändå tänkt fortsätta med western)

angående vad de olika grenarna inom western går ut på, så finns det många sidor på nätet som beskriver detta. jag har dock inte kollat så noga på sistone, men wras borde ha. annars är jag fräck nog att länka till min: Tricorn Ranch

hoppas du finner western roligt och inspirerande, och att du "stannar kvar"! :)

väl mött!
Lina

Tack så jätte mycket för ditt svar !!
Jo jag kommer nog att stanna inom Western jag har en gudomlig häst som är himla go å han passar himla bra inom western...
Jag har kollat runt lite på klubbar å har hittat en som jag ska gå med i inom kort...
Ja ska gå å kolla på din sida nu .... :d

Jag har nästan precis börjat träna trail med mitt varmblod och detta passar honom oerhört bra.Jag har förstått det så att på en trailbana finns det alltid en "bro" ,en grind, och bommar som du ska rygga mellan , som ett L, sen kan de övriga "hindren" variera.Visst är detta mycket roligara än traditionell ridning?! :bump:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Ketrawzc
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
680
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 830
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 950
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka