• Avel
  • Trådstartare Trådstartare little_blondie
  • Startdatum Startdatum
L

little_blondie

Någon som känner till hingsten Trajan?
Tacksam för svar

Det finns fyra reggade Trajan på HesteData. En är fjording så han går bort :)
En är trakhenare född 1963, en har nr DH 448 och är född 1978 och den siste är född 1988.

Nu måste jag åka till hästen, men om ingen svarat när jag är hemma igen kollar jag gärna mer på HesteData :)

ja tack gör gärna det om du har tid. Är nämligen intresserad av ett Danskt Halvblod med Trajan som morfar.

Vilken av hingstarna jag räknade upp tror du kan vara den aktuelle?

Om du vill kan du pm:a till mig och tala om vad hästen heter så kan jag se vad det sår om henne och hennes släktingar på HesteData.

88:an lär också gå bort - det är en fjordkorsning som inte har avkommor i databasen.
Skulle tro att Trajan DH 448, född 1978 (i Hannover) e. Trapper uCindia eCid är mest trolig? Har lämnat några tävlingshästar, främst i hoppning. Dock ingen hingst som jag lagt märke till direkt.

Mvh Cissi

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 354
Senast: Freazer
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 380
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur