Trail at halter

Mirre

Trådstartare
Vilka hinder ingår i lätt klass? (typ beginners klass)

Finns beginners kvar öhvt? Det skulle tas bort va?

Nån som tävlar i trail at halter här?

Sv: Trail at halter

Jag har bara tävlat trail at halter en gång, det finns ju så sällan på tävlingar :( . Önskar att det fanns oftare. Men den tävlingen jag var på var en E-tävling, så den måste ju ha varit en typ beginners klass.
Då fanns det en grind, trava över bommar, vända i en fyrkant, trava genom koner och backa mellan bommar.

jag ska tävla trail at halter om ca en månad. när får man ta på hästen?

du får ta/klappa på hästen när du komit av banan :) om de fgav någon mer klarhet

Men man får alltså inte röra hästen inne på banan?

Vad för utr gäller?

grimma och grimskaft eller?

jag hade hört förut att man fick ta på hästen när man skuklle göra sidepass, men det får man väl inte? ser ingen regel om det i regelboken.

Du får inte röra hästen inne på banan. Grimma och grimskaft gäller, men du får lov att ha kedja på grimskaftet.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka