Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån som satt dit sådana själv? Vilken sorts trä är bäst?? och hur långt mellan dom bör man ha? 20cm? Det borde väl bara vara att dra fast dom med skruvar sen
Jag renoverar min gamla transport nu och då bytte vi ut alla trälister. Vi har använt samma material som golvet dvs plywood som tål väta.
Det fanns redan lister sen innan men ca 20 cm kan nog stämma. De är ditskruvade med rostfri skruv.
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Hästnyheter Minskade kostnader för att börja tävla och enklare för föreningar att arrangera tävling. Det är några av nyheterna som Tävlingssektionen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.