Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har halshuggit mina petunior och hoppas att topparna får nya rötter.Här fortsätter vi att prata om växter, trädgård och allt som hör till.
Jag räknade mina kvarvarande petunior idag. Det är bara 10 stycken kvar. De ska jag behålla.
Jag skulle verkligen behöva toppa mina petunior men de är så superknubbiga och bladen sitter så tätt, tätt, att jag liksom inte riktigt vet var jag ska knipsa.Jag har halshuggit mina petunior och hoppas att topparna får nya rötter.
Mina var extremt rangliga, så beslutet var enkelt! har ett gäng glas upptagna med olika sticklingar som väntar på att få rötter. Dahlia, petunia, svartöga, palettblad och säkert något mer. Blir spännande att se vilka som väljer att föröka sig!Jag skulle verkligen behöva toppa mina petunior men de är så superknubbiga och bladen sitter så tätt, tätt, att jag liksom inte riktigt vet var jag ska knipsa.
Jag skulle sätta den i en så stor kruka som möjligt. Ju mer jord, desto bättre.Idag hämtade jag ut min svartvinbärsbuske. Den kom i en innerkruka, så nu blir jag osäker. Ska jag ha kvar den i den? Eller köpa en större kruka, med hål i botten och plantera om? Kan alltså inte ha busken i nåt land, utan det är kruka som gäller.
Jag skulle sätta den i en så stor kruka som möjligt. Ju mer jord, desto bättre.
Sätt hjul på den! Finns fat med hjul att köpa.Då ska jag köpa en stor kruka för mina födelsedagspengar. Gäller bara att den fortfarande är flyttbar.
Mina har blommat över.Hittade ett fint ställe på jobbet idag...Visa bifogad fil 29451
Jag önskar att jag hade några hemma. Får hoppas att mitt projekt om att återanvända påskliljor funkar.Mina har blommat över.
Lökar brukar vara tacksamma. Vet en som tingat använda lökar från handelsträdgårdar och fyllt en slänt med påskliljor.Jag önskar att jag hade några hemma. Får hoppas att mitt projekt om att återanvända påskliljor funkar.
Lökar brukar vara tacksamma. Vet en som tingat använda lökar från handelsträdgårdar och fyllt en slänt med påskliljor.
Själv petar jag alltide ner lökar från färdiga grupper som jag fått som uppvaktning. De har alla tagit sig fint.
Sätt hjul på den! Finns fat med hjul att köpa.