Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela denna tråden borde vara förbjuden Den har kostat mig massor med pengar o arbete, (+ för massor med kunskap), även om inte alla mina inköp gett utdelning, men det tar sig sakta men säkert.
Det är det. Om nån annan passar bebisen.Hej hopp tråden, i år hoppas jag kunna vara med lite. Ska odla med bebis tänkte jag. Måste vara enklare än att odla som gravid flodhäst.
Menar du att frösådd kräver att julen är undanstädad??Jag har inte fått upp de sista kartongerna med julsaker på vinden än och ni har redan börjat sätta frön .
Menar du att frösådd kräver att julen är undanstädad??
Jag har inte fått upp de sista kartongerna med julsaker på vinden än och ni har redan börjat sätta frön .
Åh, får du såpnejlikan att gro och sen överleva i utplantering så måste du tala om hemligheten för mig!Har klickat hem mer fröer
Visa bifogad fil 24188
Chilipeppar 'vampire' och 'black fangs,
Mangomelon 'Queen Anne's pocket melon'
Centaloupemelon 'Jenny Lind'
Kapkrusbär
Bärmåla 'strawberry sticks'
Nakenfröpumpa
Såpnejlika
Kungsljus
Läkeringblomma
Skogssmultron (700 frön)
Narrbuske
Dessa 2 sista ska inte ner i jorden fören i oktober.
Ska försöka komihåg det.Åh, får du såpnejlikan att gro och sen överleva i utplantering så måste du tala om hemligheten för mig!
Jag har provat i två år och det går bara inte
Jag får bara några få frön att gro och sen förtvinar dom vid utplanteringen...
Tror du kan förvara dom både ute och ouppvärmt förråd, värme är nog ingen hitt.Jag vill ha rabarber! Problemet: lägenhet..
Hur kan man övervintra rabarber i kruka? Inomhus? I ett ouppvärmt förråd?
Plus att han kanske sover ibland. Jag är optimistisk!Det är det. Om nån annan passar bebisen.
Vill man ha ogräset såpnejlika alltså?Åh, får du såpnejlikan att gro och sen överleva i utplantering så måste du tala om hemligheten för mig!
Jag har provat i två år och det går bara inte
Jag får bara några få frön att gro och sen förtvinar dom vid utplanteringen...