Kan man dela en rabarberplanta och plantera om nu? Eller är det för sent?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 33233
Sambons bror passade huset, plantorna och hönsen när vi var i Falsterbo. När vi kommer hem så har han byggt den här stentrappen!!!! Det var en slänt full med brännässlor ner till min vattentunna och vi sa väl typ "du kan lägga någon sten att gå på om du har lite att göra".
Han vinner priset för världens bästa husvakt. (Han har även klyvt drygt 1 kubik ved och gått stora ytor med trimmer)
Visa bifogad fil 33233
Sambons bror passade huset, plantorna och hönsen när vi var i Falsterbo. När vi kommer hem så har han byggt den här stentrappen!!!! Det var en slänt full med brännässlor ner till min vattentunna och vi sa väl typ "du kan lägga någon sten att gå på om du har lite att göra".
Han vinner priset för världens bästa husvakt. (Han har även klyvt drygt 1 kubik ved och gått stora ytor med trimmer)
Menar du min sambo eller att jag ska byta ut honom mot hans bror?Behåll honom.
Menar du min sambo eller att jag ska byta ut honom mot hans bror?
Smart! Annars annonserar jag gärna ut sambons bror, han råkar nämligen vara singelJag tänkte att du behåller sambon, men även brodern. Som en sån där allt-i-allo och gamm-pojk (har jag för mig att morfar kallade det, en sån där som bara blir kvar hemma och fixar och aldrig lämnar boet).
Jättesnyggt!Visa bifogad fil 33233
Hälsa honom gärna från Lillgrådis att det finns en gård i nordvästra Skåne som skulle kunna behöva en husvakt ibland... Riktigt snygg trappa!
Kan man dela en rabarberplanta och plantera om nu? Eller är det för sent?
Enligt @tanten går det, jag frågade eftersom jag måste flytta mina
Säkert, men då får jag göra lite rens-jobb. hade jag varit delaktig hade jag grundat med markduk, men man kan inte få alltJättesnyggt!
Men ser framför mig hur växtligheten kommer täcka över trappen i framtiden och det kanske inte är tanken?