Någon som vet om det finns extrakassetter till Rootmaster? Jag har letat men kan inte hitta något, men tänker att jag kanske har googlat på fel ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maila till ex.vis Nelson och fråga?Någon som vet om det finns extrakassetter till Rootmaster? Jag har letat men kan inte hitta något, men tänker att jag kanske har googlat på fel ord.
Maila till ex.vis Nelson och fråga?
Snygg! Hur är den, är den möjlig eller fast? Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ha ett potatisland eller inte. Men det slår mig när jag skriver detta att jag faktiskt inte är förbunden till ett jättestort potatisland om jag odlar potatis. Jag kan ju provodla lite grann.
Dancover har till mycket bättre priser och jag gissar på att de är lika bra efter att ha läst länken du la in.http://grohus.se/produkt/vaxthus/tunnelvaxthus/classic-extra-300/ jag tror jag ska köpa ett sånt här iår, någon som har någon uppfattning om det är bra eller dåligt?
Utomhus? Förstår inte .Nu har vi inga 3 dm här, men min tunnel har stått fint trots den hårda vind vi hade tidigare i veckan.
Om ni har gott om snö skulle jag testa att göra i ordning några lådor med vintersådd att glömma bort i skuggan tills våren kommer.
Dancover har fått väldigt dålig kritik på sina vad jag förstått så jag hoppades på att detta skulle vara bättre .Dancover har till mycket bättre priser och jag gissar på att de är lika bra efter att ha läst länken du la in.
Utomhus? Förstår inte .
Mmmmm.Dancover har fått väldigt dålig kritik på sina vad jag förstått så jag hoppades på att detta skulle vara bättre .
Japp, utomhus.Dancover har till mycket bättre priser och jag gissar på att de är lika bra efter att ha läst länken du la in.
Utomhus? Förstår inte .
En granne hade planterat potatis i stora krukor förra året, blev jättefina "prydnasbuskar" av dem vid uteplatsen som sedan skördades.Snygg! Hur är den, är den möjlig eller fast? Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ha ett potatisland eller inte. Men det slår mig när jag skriver detta att jag faktiskt inte är förbunden till ett jättestort potatisland om jag odlar potatis. Jag kan ju provodla lite grann.
Vilken jädra mening, både stavfel och syftningsfel samtidig! Men jag antar att ni fattar eftersom ingen kommenterade.En granne hade planterat potatis i stora krukor förra året, blev jättefina "prydnasbuskar" av dem vid uteplatsen som sedan skördades.
Vilken jädra mening, både stavfel och syftningsfel samtidig! Men jag antar att ni fattar eftersom ingen kommenterade.
Äsch, här är vi väl inte så kinkiga...Vilken jädra mening, både stavfel och syftningsfel samtidig! Men jag antar att ni fattar eftersom ingen kommenterade.
Nix, är på jobbet hela helgen och har ju gett mig köpförbud än så länge, så jag törs inte ens tänka tanken på frön och nu fick du mig att tänka på beställningar!Vi förstod att du hade ögonen på någon frökatalog eller frösida och inte kunde hålla koll på sådana petitesser
Nix, är på jobbet hela helgen och har ju gett mig köpförbud än så länge, så jag törs inte ens tänka tanken på frön och nu fick du mig att tänka på beställningar!
Ha jag lyckades roffa åt mig ett växthus på fb för 500kr visserligen bara typ 5kvm stort men det duger finfint för lite gurka och tomater Nu var där ett par -tre rutor som va sönder men det ska vi väl kunna lösa på något sätt. Nu är den stora frågan var fasen jag ska ställa det