Tråd nr 1000...

M

MBM

om dc++. Varför kommer jag inte in på listan med offentliga hubbar? Står bara "download failed bla bla..." Jävla skit, har ju följt vägledningen. Nån vänlig själ som vet??
 
Sv: Tråd nr 1000...

ajabaja, inte ladda ner...
dessutom är det lätt att bli hittad på dc, försök hitta något annat program där det inte går att hittas från =)
 
Sv: Tråd nr 1000...

Fildelning är inte olagligt så länge det handlar om filer som man äger eller har rätt att dela ut.
Om det nu inte hänt något på det här området som jag inte känner till.
 
Sv: Tråd nr 1000...

Gunnar skrev:
Fildelning är inte olagligt så länge det handlar om filer som man äger eller har rätt att dela ut.
Om det nu inte hänt något på det här området som jag inte känner till.

Det är väl knappast egenägda filer man delar ut på DC++ eller..?. DC++ är en av de största varbölderna i bl.a. upphovsrättsägarnas och Antipiratbyråns ögon..


Men är det ok att söka hjälp om olagligheter på Bukes mörknar det ännu mer för mig varför man inte får diskutera tävlingar och sadelmakerier i westernforumet utan tråden hänvisas till sandlådan Gnägg eller rent utav raderas...

Gunnar, varför svarar du inte på PM, skickade ett till dig för exakt en vecka sedan men inte ett ljud från dig.. hoppas att du har en bra förklaring.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 739
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
961
Senast: ako
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 837
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp