GotAsecret
Trådstartare
Näe... hoppas det är en sådan där "det blir lite sämre innan det blir bättre" och att det vänder tillbaka till det positiva illa kvicktHästen var sämre igen i kväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe... hoppas det är en sådan där "det blir lite sämre innan det blir bättre" och att det vänder tillbaka till det positiva illa kvicktHästen var sämre igen i kväll
Hoppas jag med. Hon fick inte full dos kortison i går pga av sin EMS. Hon behöver troligtvis en större dos och längre behandling för att bli frisk. Ska ringa vet i morgon igen men tror vi måste vänta på provsvaren för att veta om vi vågar ge full dos och hur länge....Det känns ändå positivt att hon svarade på kortisonet.Näe... hoppas det är en sådan där "det blir lite sämre innan det blir bättre" och att det vänder tillbaka till det positiva illa kvickt
är man så sjuk så kan man liksom inte göra nåt åt att de inte får in en vikarie...39,5 graders feber inatt...ringde till fel avd på jobbet imorse och yrade. Tur att man kan skratta åt det! Dessvärre ser jag nu att de inte fått någon vikarie...
är man så sjuk så kan man liksom inte göra nåt åt att de inte får in en vikarie...
Alltså jag vette sjutton vad jag drömde i natt. Vaknade av att jag skrattade så jag grät... mysko hahahahah
Det är väl inte korkat att köra ut till adressen som står?Mitt secret santa paket är på väg tillbaka till avsändaren för jag råkade skriva fel husnr och paketet kördes ut direkt istället för att aviseras.
Ska försöka stoppa det imorgon bitti men...
Det var ju liksom den enda julklappen jag får och hade sett fram emot.
Varför ska posten vara så jäkla korkade för
jo för här kan inte paket lämnas vid dörren. Om man vill ha det kvar.Det är väl inte korkat att köra ut till adressen som står?