Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Man säger alltid att man ska låta bli att stressa. Men hur gör man det i verkliga livet? När man har lägenhet att sälja, ny lägenhet att renovera och sjuk förälder.
Magkatarr kommer på posten.
@Pigalle Du är inte ensam, jag börjar dock känna att mitt kaos börjar sakta gå till svag klarhet. Is i magen och massa klurande så brukar saker falla på plats men ack så jobbigt!
I dag var första dagen jag vaknade upp utan huvudvärk på 1,5 vecka
vv stackars katten just nu har jag mest bara sovit de timmar jag varit hemma och är alldeles strax dags att bege sig av mot jobbet igen. Men jag är ju ledig och hemma hela dagen imorgon och på lördag och jobbar kväll på måndag så får ta igen det med massa gos och lek då
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.