Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kollade runt på stamtavlor på travsport.se nån gång och kikade på en bekants uppfödningar. Såg att en skulle starta några dagar senare och att den kommit 3a senaste gångerna innan. Så tänkte att jag kan väl satsa en hundring på skoj.Visa bifogad fil 132681
Varför ingen tar mig till solvalla.
Jag kan så lite om trav att jag nästa skäms!Jag kollade runt på stamtavlor på travsport.se nån gång och kikade på en bekants uppfödningar. Såg att en skulle starta några dagar senare och att den kommit 3a senaste gångerna innan. Så tänkte att jag kan väl satsa en hundring på skoj.
Så vann den med 8,5 i odds.
Namn och utseende är helt klart anledning till att satsa, vad ska man annars gå på?Jag kollade runt på stamtavlor på travsport.se nån gång och kikade på en bekants uppfödningar. Såg att en skulle starta några dagar senare och att den kommit 3a senaste gångerna innan. Så tänkte att jag kan väl satsa en hundring på skoj.
Så vann den med 8,5 i odds.
1. Är den fin?Namn och utseende är helt klart anledning till att satsa, vad ska man annars gå på?
Kan vara ett roligt namn med!1. Är den fin?
2. Har den ett fint namn?
3. Är den snel hest?
Om ja, satsa.
Obs obs inte finansiell rådgivning.
Roliga namn är de finaste av alla. Fattaruväl. Kan du ingenting om travare eller?Kan vara ett roligt namn med!
Jag har spelat både Tvilling och Komb utan att veta skillnaden. Måste ta reda på vad de är för spel.Jag kan så lite om trav att jag nästa skäms!
En gång tänkte jag spela på en häst som hette Swosh. (Namnet lät snabbt) men tänkte att man kan ju inte välja efter namnet så spelade inte på den.1. Är den fin?
2. Har den ett fint namn?
3. Är den snel hest?
Om ja, satsa.
Obs obs inte finansiell rådgivning.
Först i mål vinnerJag kan så lite om trav att jag nästa skäms!
Jag har spelat på Swosh någon gång också pga det lät som ett bra vinnar namn. Kommer dock inte ihåg om han vann eller inte.En gång tänkte jag spela på en häst som hette Swosh. (Namnet lät snabbt) men tänkte att man kan ju inte välja efter namnet så spelade inte på den.
Tror den vann eller blev placerad.