Tråd-arkiv?!

bollen__

Trådstartare
När jag kollar på mina startade trådar så finns det trådar kvar sen jag startade min buke kring jul 04. Men däremot inte trådar som jag VET att jag skrivit under 2005, och jag minns inte an någon av dem blev borttagen av moderator eller så. Varför är det så?

Sv: Tråd-arkiv?!

Gunnar rensar bort trådar från de mer frekventerade forumen (U - ÄU - Senior - Gnägg) mer eller mindre regelbundet. På andra forum kan trådarna ligga kvar betydligt längre.

Sv: Tråd-arkiv?!

Aha, då förstår jag. Det var nog ÄU och Gnägg så då är det klart att de inte finns kvar längre.. synd, skulle ha vart kul att läsa!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 237
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar