Träck analys

sommerday

Trådstartare
Jag skickade in träck analys via kolla-masken kittet som man köper via granngården eller apoteket kostnad ca 280kr. Smidigt, snabbt och lätt. Finns det något annat sätt som går lika bra men är billigare?

Sv: Träck analys

Man kan ta ett blodprov (endast bandmask) 165:- ex moms via din veterinär.
Vet inte hur mycket en träckprovsanalys kostar från Uppsala...

Sv: Träck analys

Jag skickade in träck analys via kolla-masken kittet som man köper via granngården eller apoteket kostnad ca 280kr. Smidigt, snabbt och lätt. Finns det något annat sätt som går lika bra men är billigare?

Har man bara några hästar är KollaMasken det billigaste man kan hitta, om man inte lämnar in direkt till veterinärklinik (vissa tar emot prover).

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 097
Senast: Roheryn
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 229
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
692
Senast: Hermelin
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 306
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka