F

Fiix

Någon som tävlat i trab? skulle vara kul att göra det med min pålle men måste veta vad som finns med osv ... :angel: Vet att det finns info om Trab på ridtravarföreningens hemsida men har inte hittat så mkt ... :confused:

Sv: Trab?

Det är ridtravarförbundets "egna" sport ... Det är några hinder ryggning över bommar trava runt stolpar osv ... men vill veta lite mer :)

Någon som tävlat i trab? skulle vara kul att göra det med min pålle men måste veta vad som finns med osv ... :angel: Vet att det finns info om Trab på ridtravarföreningens hemsida men har inte hittat så mkt ... :confused:

Jag har aldrig hört talas om trab. Men de finns alltså en ridgren som kallas så?

Aah ... Det är typ bara Ridtaravare med efter som det är ridtravarföreningens egna gren :D

Vet inte riktigt :crazy: ... Men det va nån som sa att hon skulle pröva bruksridning för det var nästan samma sak :smirk: ... Men jag har ingen aning :confused: ... :p

Det står lite om trab på ridtravare.com, klicka på texter, föreningsinfo och välj november 2004 (i rutan "tidigare artiklar").

men de e ju samma sak som bruksridning jue *kollade på sidan* ;)

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 392
Senast: KesoNeso
·
Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
640
Senast: WildHorse
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna