P

pooutinoouti

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden. Men måste man ha alla TR eller räcker det med ettan genemsamma ? Tacksam för svar (A)

Sv: Tr

Det beror ju på vad du ska tävla i. (om du ska tävla)
i den gemensamma står bara alla gemensamma bestämmelser. vill du ha regler för en specifik gren, tillexempel hoppning, så står det bara i hopp tr! :)

så om jag ska köpa TR tycker ni jag ska köpa hopp då det är det enda jag tävlar i, kanske någon dressyr tävling någon gång men då frågar jag hellre en kompis om det är något jag undrar över :P Så jag ska beställa hopp då ?

okej jag ska köpa den gemensamma och hoppningen nu och sedan komplettera ut om jag så behöver elelr låna från kompis:D Tack för svaren :D

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 006
Senast: fio
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Emma Byström är ridlärare och C-tränare i dressyr. När det är dags för hoppning är kontrollen för henne A och O – här delar hon en...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka