Total nybörjare!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Team Millstreet
  • Startdatum Startdatum
T

Team Millstreet

Hej!
Jag har en liten fundering här gällande arabutställning, jag är själv totalt okunnig, men är väldigt intresserad att att kanske kunna ställa ut mitt arabsto. Fast mer som en rolig grej, vet ju inte om hon över huvudtaget har rätta extriören. Där till frågan, skulle dom som är lite mer insatt än jag kunna bedömma om hon är en utställningstyp eller om det skulle gå käpprätt åt skogen om vi kom in och domaren fick syn på oss? =P
Kan dock säga att hon på bilden igentligen behöver tappa resterande vinterpäls, ståmanen behöver växa ut och lägga sig, hon behöver även bli lite mindre om magen =)

mvh/Jennifer

OBS. Funkar inte bilden här nedan så gå in på:
http://www.pixbox.se/pic_show_id20102600.html

pic_show_id20102600.html

Sv: Total nybörjare!

Hej
Såg ditt inlägg på sahf också :)
Jag åkte första gången jag ställde ut på en amatörutställning i Arboga i fjol. Då var det kurs på fm o utställning på em. Det var en jättebra start - jag fick råd o tips om sminkning o vi lärde oss ställa ut. Det är inte så märkvärdigt som man tror! (även jag är norrlänning - jag tog med mej en kompis o vi hyrde stuga o hade det mysigt:laugh: )
Kolla in länken för årets amatörutställningar:
http://www.fotografmattsson.com/turbocupen.htm
//Elisabeth

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 156
Senast: verser
·
Trädgård & Växter 1/4 får vi nycklarna till vårt nya hus. Till huset hör en trädgård om ca: 1100kvm som är byggd i etage. Jag funderar på vad vi skall...
Svar
10
· Visningar
2 192
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 940
Senast: Zaria
·
Hästvård Min häst fick för cirka ett år sedan, knottror över bog, hals och sadelläget. De kliar inte och stör inte honom på något vis alls, han...
Svar
5
· Visningar
3 720
Senast: MalinE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka