Torsdagstävlingarna *bildbomb*

Sv: Torsdagstävlingarna *bildbomb*

Tack så mycket. Nej de är inte redigerade i PS då jag inte har ngt sådant utan jag håller mig till Paint :rofl:

shit, paint.. det va inte dåligt att du kan jobba i det:crazy: skulle aldrig kunna fixa en bild bra där inne själv-nice work! va hade du för camera. :bump:

...

ma9.png

Cassie

NÄMEN !!! e det inte världens vackraste tjej!? ;) :love: :love: :love: :bow:

Oj då är det nog din dator som är konstig! De ser helt normala ut för mig! :)

Säger det igen, du är gryym på att fotografera.. (Tänker på mina egna kassa bilder....:crazy: )

Oj då är det nog din dator som är konstig! De ser helt normala ut för mig! :)

Säger det igen, du är gryym på att fotografera.. (Tänker på mina egna kassa bilder....:crazy: )

jag kollade med firefox istället, å då funkade de... så sorry TS!!!!
ni kanske hajjar att jag tyckte det var dumt å "färglägga" bilderna iaf hehe :rofl:

Jättefina bilder!

Vad roligt att få se tävlingsbilder från galoppsporten!
Ni har lite mer färg på era tävlingskläder, än vi vanliga ridfolket är vana att se.:D

haha på min data ser bilderna okcså helt normala ut, men jag tycker det var lite cool när de var i rosa :P

Fråga henne om hon hört om salamikorv eller någon trist dressyrtävling... :angel: Haha finns mååååånga alternativ...Ps. Jag har testat och det funkade inget vidare.... :smirk: DS.

Missil e sjuk, inte ens hot botar det... 40graders feber o hosta... Så blev det med den starten. Hem till skogen igen...

jag kollade med firefox istället, å då funkade de... så sorry TS!!!!
ni kanske hajjar att jag tyckte det var dumt å "färglägga" bilderna iaf hehe :rofl:

:D Konstig dator du har :D

ma11.png

Pro Perenn och Mark Worrell

[/QUOTE]
Nämen, lille perenn!:love:
Min sambos häst.:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar