Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Min lilla kille är så torr i hyn på ansiktet. Ska jag smörja in honom och isåfall med vad? Det står att man inte ska använda olja i ansiktet.
 
Sv: torr hy

Jag smörje hela kroppen med Locobase. Det finns Locobase Repair som är ännu fetare om det är riktigt illa. När hon är riktigt extra torr tar jag fenuril på kroppen. Tror den är för skarp i ansiktet kanske.
 
Sv: torr hy

Welsh skrev:
Här smörjer vi hela kroppen inkl ansiktet med Miniderm. Stora som små;)
Använder ni den i ansiktet också? Min son är bara 4månader, är Miniderm okej att använda nu? Är det apoteket som har krämen?
 
Sv: torr hy

Miniderm har jag också till mina barn!
Fick det rekommenderat från BVC redan när den första var bara några veckor gammal och lite torr om benen...
Ja, den finns på apoteket, sannolikt hittar du den bland bäbisprylarna.
 
Sv: torr hy

ameo skrev:
Miniderm har jag också till mina barn!
Fick det rekommenderat från BVC redan när den första var bara några veckor gammal och lite torr om benen...
Ja, den finns på apoteket, sannolikt hittar du den bland bäbisprylarna.
Vad bra!!

tack :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 238
Senast: Tassa
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 736
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 083
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Svar
0
· Visningar
502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Sadelgjord när gjorden glider bak?
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp