Torkade småfiskar...

apocalypsen

Trådstartare
...käkar era katter det?
Köpte till kisen idag, men hon var måttligt intresserad:cool:
Hon är helt tokig i allt vad räkor, crabsticks och fisk heter så jag trodde att det här skulle slinka ned, men inte då:devil:
Där fick jag för att jag fjäskade för katten:angel:

Apo

Sv: Torkade småfiskar...

Min katter är totelt ointresserade av detta så mumsiga snacks. Fick slänga en hel påse eftersom grannarnas 2 katter inte heller tycker något vidare om dem. Konstigt va? Trodde alla kisar gillade detta dyra godis ;)

Mina luktar på dem...och går sedan.

Totalt ointresserade :crazy:

Fick en påse småfisk i present en gång och tycker de ser rätt läbbiga ut, som torkade guppy *spysmiley* Luktar urk också... :crazy:

Kissarna gillade dem inte heller...

haha när jag var på språkresa vid franska rivieran för många är sedan så fick vi en skål med sådana småfiskar friterade som förrätt.
Åt inte en enda.

Kisen har fortfarande inte käkat sina fiskar trot att jag prepparerade dem med kattmynta:devil:

Apo

Anmäler mig frivillig till donation av ouppätna torkade fiskar! :d

/Demon, som stått nedanför "godislådan" och gnällt minst 5 ggr varje dag, sedan fiskarna tog slut i vår affär för en sisodär 3 månader sen :angel: (PS. Matte har adressen....DS.)

Yrvaken meddelar att hon har varit och postat de äckliga fiskarna med mattes hjälp:D
Min "working kise" som följer med till min verkstad ibland, fick följa med i bilen till brevlådan.
Hoppas bara "paketet" överlever, det stod en poliser precis vid brevlådan och de tittade misstänksamt på kisens paket. Tänk om de kommer på att vi dealar med torkad fisk:o :p

Apo

jadu, vet inte riktigt va de e med en torkade fisken som säljs i djuraffär. men jag torkade egna jag.. eller ja dom torkade kanske inte helt innan kvarterats katter hade satt i sig alla.. :rofl:

Jo, nog slinker både dom & tuggpinnar ner men nog är vanlig kokt fisk mycket godare:d

Hoppas att du har brevlåda eller att din kisen inte käkar post, för jag misstänker att Demon blir glad när brevbäraren kommer idag:bump:

Apo

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 371
Senast: Fibusen
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 729
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 317
Senast: shia
·
Katthälsa Jag har en ljuvlig katthane (alla mina katter är visserligen ljuvliga...) sedan åtta eller så, år tillbaka. Det har hänt att han har...
Svar
13
· Visningar
1 445
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama