Isituss

Trådstartare
Någon som har koll på hur lång tid det tar att få beställningar från topshop? Finns en klänning där som jag så gärna vill ha på studenten, men som inte finns i butikerna. Borde jag hinna beställa? Studenten är först den 14/6 (japp, en lördag).

Förresten, postal code, vad är det? Försökte skriva in postnumret, men det blev invalid. Vad ska jag göra? Kan ju inte skicka iväg beställningen om jag inte löser det O_o

När jag beställer från england (har aldrig beställt från topshop men många andra ställen) tar det 1-2 veckor innan paketet är hos mig. Måste man fylla i postal code? Det kanske räcker att skriva postnumret i rutan för adress. Har du valt sverige i någon lista så det inte är inställt på ngt annat land eller så?

Det är inställt på Sverige, så förstår inte alls varför jag måste fylla i postal code. Tyvärr godkänner de inte att jag skriver postnummer och postadress på samma som adressen, och lämnar postal code tomt heller. Blir galen på detta :banghead:

Skriver du postnumret med eller utan mellanrum? För när jag provar krävs det mellanrum för att postnumret ska accepteras.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 158
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 269
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 347
Senast: Amha
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama