Top Nordpol

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare rajraj
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 767
R

rajraj

Jag letar just nu efter en ponnyhingst till mitt arabsto och råkade snubbla förbi Top Nordpol. Jag har träffat honom i verkligheten, då jag praktiserat på seminstationen han står på, så jag vet hur han är och sådär, men jag vet inte hur han är i aveln. Därför tänkte jag rådfråga er. Vad passar han för ston? Vad har han lämnat för avkommor? Jag såg att han hade massor med arab i sig, så det borde ju passa att ta ett arabsto till honom, eller? Lämnar han både gång och hopphästar? Någon med avkomma efter honom? Bilder?

Sv: Top Nordpol

Det är ju alltid en smaksak men jag skulle akta mig för att få FÖR MYCKET arabblod. Vill säga att jag verkligen gillar araber men jag skulle nöja mig med 50%.

Jag letar just nu efter en ponnyhingst till mitt arabsto och råkade snubbla förbi Top Nordpol. Jag har träffat honom i verkligheten, då jag praktiserat på seminstationen han står på, så jag vet hur han är och sådär, men jag vet inte hur han är i aveln. Därför tänkte jag rådfråga er. Vad passar han för ston? Vad har han lämnat för avkommor? Jag såg att han hade massor med arab i sig, så det borde ju passa att ta ett arabsto till honom, eller? Lämnar han både gång och hopphästar? Någon med avkomma efter honom? Bilder?

jaha, tillbaka igen? ja som trodde du var avstängd på lång tid.... :confused:

Midoori är inte ensam om att fatta vem du är. Ingen idé för dig att spela dum... Tragiskt bara att du aldrig kan hålla dig borta när du blivit bannad.

Såg i en annan tråd att hon var dräktig iår oxå o ska föla här fram igenom. Undrar bara vad det är för stam på henne o vilken hingst hon är betäckt med.

Nä nu vet ja inte va ni prata om......:confused:

Oj, vad vi ändrade språkstil helt plötsligt.. :rofl:

Du ska få två råd, och de är i all välmening:

1. Underskatta inte folks intelligens eller slutledningsförmåga.
2. Sök hjälp nånstans, för du verkar dessvärre inte må speciellt bra med ditt enorma bekräftelsebehov.

Oj, vad vi ändrade språkstil helt plötsligt.. :rofl:

Du ska få två råd, och de är i all välmening:

1. Underskatta inte folks intelligens eller slutledningsförmåga.
2. Sök hjälp nånstans, för du verkar dessvärre inte må speciellt bra med ditt enorma bekräftelsebehov.

Intelligens...? Vad menar du nu... Jag fattar ingenting heller, jag är bara elak...eller:angel::rofl::rofl::rofl:

Liknande trådar

Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 914
Senast: Kisseninan
·
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
4 042
Senast: sinpol
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 753
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 237
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka