Haukur

Trådstartare
Om Top Dog smittar över på kattsidan, har ni nån kandidat?
Jag tycker Top Dog är ganska tragiskt men jag kan inte låta bli att fundra lite på att OM det skulle bli ett Top Cat så vore det slöseri på talang att inte ta me min linslus:D

Har ni några självklara kandidater?

Sv: Top Cat

Jag har definitivt en kandidat, men skulle aldrig komma på tanken att delta i något sådant. Lika lite som jag skulle vilja var med i Bog Broher, Popstars och allt vad det heter.

Jag har en kandidat i form av Oliver, men sen att jag aldrig skulle ställa upp är en annan sak.

Har en kandidat men skulle inte kunna ställa upp då han hatar främmande människor.

Jag har också en kandidat men han hade nog blivit lite besviken då han är övertygad om att han är hund............

Det hade varit kul att se min katt :D Hon gillar inte alls andra katter och nya människor. Men hon är en riktig liten fotomodell

Är hon inte söt :rofl:
alicesupersot.jpg

fast nu var jag taskig, hon brukar faktiskt blir riktigt snygg på bild

:love:

Nils

{593F2051-5FCC-46C6-BA01-CAE3EECDC21C}.jpg

Förutom att vara grymt snygg så kan han sitt, ligg, skall och apport :D

Lillkatten kan vara med i någon form av prutt eller skriktävling, det är de två områdena hon är bäst på.
Mellankatten kan sova, gå på dass och tvätta sig.

Liknande trådar

Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: escodobe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 907
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 239
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix