Tömkörning

hanna_shetland

Trådstartare
Någon som kan rekommendera tömkörningsclinics/träningar eller instruktörer? Gärna i Stockholm/Uppsala-trakten... Eller i alla fall mellan-Sverige :D

Sv: Tömkörning

Maria henriksson (miamiamia) finns ju på rosersberg!
Anders eriksson har ju kurser överallt, han kommer till min ö Färingsö varannan månad, men han kostar skjortan!

men gå in på kuskringen o kolla, på alla tränare, för alla körtränare hoppas jag är bra på tömkörning. Även vissa dressyrtränare är hejare på tömkörning, ded som fattat nyttan iallafall.

Liknande trådar

Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
249
Senast: Mabuse
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: Roheryn
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?