Sv: tömkörning?
Åh vad roligt med så snabb respons! Jag trodde det skulle ta ett tag och hade tom förberett mig på att få skicka ut PM till folk för att få dem att komma tillbaka
Kul att få skutta över några stockar! Wills tycker det är jätte kul att gå på töm och känner sig nog lite fri. Han har ALDRIG bockat eller studsat med mig på ryggen, men på töm eller lina, då kommer det minst en gång per pass ett "stopip" och han drar iväg.
Så jag vette tusan vad som skulle hända om jag la in lite små hinder.. kanske skulle prova, det lär bli spännande!
Asa_S: Haha, verkligen, vilket sammanträffande! Jag försökte söka efter tråden men hittade den inte. Trodde rent av att den blivit borttagen först. Men sen gick jag in på alla trådar jag prenemurerar på, då hittade jag den!
Det är klart du ska berätta även när det går knas, då blir det ju extra roligt sen, när du får berätta att det gått bra, då vet man ju att du fått kämpa lite och blir lite extra impad
Tack till er båda förresten ang gratulationerna om graviditeten!
kl
Skulle behöa lite råd.. Kände igår att jag fick lite samma problem på töm i vänster varvet, som jag får i ridningen. Han svänger inte riktigt på innertömmen och finns inte riktigt på yttertömmen alls. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma ur detta? Jag vet ju våran urfina tömsättning vi pratade om förut (den ledande), men helt vill jag lösa problemet på rak tömsättning. Har nu några tips?