tokseriös tornerspelsryttare

Scorpan

Trådstartare
Med snart 14 på nacken sedan mitt första tornerspel på hästryggen känns det ibland som om jag inte alls är så seriös som jag borde vara. Senast i somras påvisade jag en mycket god smak då jag som riddare mjukläpp med min trogna väpnare Jean-Torkel bestämde oss för att dyka ner i lägret på Rosersberg på kvällen. Ni förstår säkert de andras glädje (???) över ett sånt här fint besök:

{D60B08BB-68DC-4A45-8AC3-6756A6ABEB02}.jpg

( :eek: vafan har ni på er????????????????? :eek: )

Visst är denna tokseriösa tornerspelsryttare med väpnare och häst extremt söta :rofl:

Sv: tokseriös tornerspelsryttare

De rosa tabarderna med röda pussmunnar blev en succé, hästen tyckte även mycket om sina rosa benlindor men deppade lite eftersom vi glömt hennes rosa rosetter hemma...

AH! :idea: Det var därför jag hade henne i knät på kvällen :)

mnementh skrev:
Tycker helt klart du ska rida sm i den utstyrseln nästa år!!! :bump:

Ja! Snälla gör det :rofl: "Den röda pussmunnens beskyddare"
Jag tror helt klart du blir tagen för superseriös då! Eller inte... :D

Nelle skrev:
Ja! Snälla gör det :rofl: "Den röda pussmunnens beskyddare"
Jag tror helt klart du blir tagen för superseriös då! Eller inte... :D

ohhja - jag är såå seriös o har alltid varit ;) Eller jo det är jag men jag kan iaf bjuda på mig själv! (säger riddaren som kommit in på ett tornerspel med röda blinkande djävulshorn på sin häst...)

Om du lovar att använda den utstyrseln bara du får låna en häst så tror jag nog att det kommer ordna sig... ;)

tror du verkligen att dom skulle tillåta det ;) Jag skulle inte banga men jag tror jag skulle bli nedröstad snabbt :devil:

Vet att du inte har någon häst att rida till Luciatornerspelet, men om du hade haft det - vad hade du hittat på för busutstyrsel då? :) Jag är lite i valet och kvalet om jag ska vara seriös eller om jag ska hitta på nåt lite knasigare... :D

oj - ja du - djävulshornen var ju en spontangrej... I år hade jag nog kommit som mjukläpp ;)

Jag kan riktigt se det framför mig nu... "In på arenan kommer Svarta Korpen, Silverbocken, Riddaren af Norrby och... Riddar Plutmun?!" :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka