Tokiga sovande katter!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare HumleMumlan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 304
H

HumleMumlan

Vad är det "tokigaste" stället eller sättet era katter sover på? De är ju sååå söta när de sover... :D

På denna bild har jag visserligen hjälpt till lite för att få det att se tokigt ut, men sött iaf!

HumleMumlan

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tokiga sovande katter!

Hehe gulligt! :)

I förra veckan när jag satt vid datorn innan jag skulle gå och lägga mig så kom katten och vill ligga i knät. Jag tycker att hon är lite jobbig ibland för hon vill gärna gå omkring på tangentbortdet ibland också så hon tröttnade väl på mig och knödde sig ner i den halv-öppna skrivbordslådan som var proppfull med grejer. Hon fick rumstera runt lite för att få plats mellan allt skrot på ett bekvämt sätt :D

När jag vaknade på morgonen låg hon fortfarande i lådan! :D

Sååå söt!!! Jag tycker det är häftigt (fast det kanske inte ska vara så egentligen) när de sover en hel natt sådär, Morris kan sova en hel natt bredvid mig i sängen ibland. Det är så härligt att somna bredvid, o sen vakna o han ligger där fortfarande! :D

jag har en underbar bild på vår förra katt när hon slagits sig till ro i badrums vasken men jag kan inte hitta bilden :cry:
Hon brukade iaf alltid ligga i vasken och titta nöjt ut och se vad som hände (man kunde se ut i de andra rummen från badrummet).

Gud vad jag saknar henne :(

Våra katter hittar nya favoritställen hela tiden. Eller egentligen är det vår äldsta katt hittar ett favoritställe men efter några dagar upptäcker lillkissen det stället och våldgästar gamlingen, då blir gamlingen sur och letar upp en ny skön plats där hon kan ligga hela dagarna (och nätterna).
Just nu är tidningskorgen ett populärt ställe för vår gamla katt.
Den unga katten ligger gärna i handfatet eller i hundens korg, även på tvättmaskninen som står i hallen för tillfället....bra uppsikt över hela hallen och ser även ut genom fönstret i dörren.

Fn.. har en asgrym bild på min sövis.. men jag orkar inte ladda den.. nån som orkar ladda upp om jag skickar till nån?

Vi hade en kisse under en kort tid förut som plötsligt försvann en dag. På kvällen när syrran skulle sova hittade hon honom mellan madrasserna i hennes säng. :cool: Han var inte den smalaste varianten och låg dessutom mitt i sängen, så han hade nog kämpat som f** för o ta sig in. Kanske lekte han och fastnade på mitten. :devil: Det förblev iaf hans favoritställe.

*harkel* kissens favoritställe just nu är faktiskt diskbänken.. :D han brer ut sig över hela och snarkar sedan högljutt! och så har han ju bra koll på sin älskade vattenkran ochså (ja, han har ett något udda förhållande till vattenkranar) min mor har städnoja och är väl måttligt lycklig över att ha en stor hårig perserkatt mitt på diskbänken :D men charmig är han, och ni kan ju föreställa er folks min när dom kommer och hälsar på och det ligger en snarkande hårboll mitt på diskbänken :rofl:

Gud va guligt... :love:
min katt brukar ligga på strykbrädan... :bump:
ha ha ha... :smirk:

Vilken underbar bild!!! Du har verkligen fångat rätt ögonblick! :D

Liknande trådar

Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
536
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
971
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka