Tokiga saker som din katt gör?

alazzi

Trådstartare
Vår Bengal vill absolut ha sällskap när han ska gå på lådan. Han ropar och håller på tills någon kommer till honom när han behöver gå på lådan.

Sen dricker han helst rinnade vatten från kranen.
Caplio%2028.01.2008%2012-15-27.JPG.jpg

Han är inte rädd för dammsugaren, bryr sig inte alls om att jag dammsuger.

Sv: Tokiga saker som din katt gör?

Haha vad söt!

Min katt vill helst ha sällskap när hon äter, brukar jama att hon vill något så springer hon till matskålen o vill at jag ska stå brevid när hon äter:), eller så skyndar hon sig ut i köket för o äta om jag e där o grejar med nåt... Går jag ut ur köket slutar hon oftast äta.
Hon gillar oxå o dricka direkt från kranen, brukar alltid springa till badrummet när jag går på dass så jag kan sätta på kranen i handfatet när jag ändå sitter där:rofl:

Min ena katt vill alltid dricka från golvet när jag duschat. Så jag får ALDRIG gå på toa själv, för TÄNK om jag skulle passa på att duscha när han inte är med!? :eek:

en av våra katter vi tagit hand om från ett katthem måste man oxå sitta och klappa när hon äter då äter hon som bäst, men hon är ganska tjock så hon behöver inte ha sällaksp när hon äter hela tiden hihi.

men när de hittade henne var hon väldigt mager och fick kattungar i väldigt låg ålder(med sin bror:() så då hade hon problem med att äta.

sen vår kisse som inte finns längre brukade jaga hunden, sova med hunden och öppna dörrar.

Min lilla tjej pratar o pratar o pratar hela tiden och ska vara med.
Sist jag hämtade henne hos vetten (kastrering) så hade dom aldrig haft någon som pratade som hon (kul). Har en liten kille också som däremot är ganska tyst och lugn (undrar varför).:angel:

Vår ena kise vill alltid dricka ur kökskranen! Jag hinner inte mer än starta igång vattenkranen så sitter han där :D

min katt tar brödpåsar o lägger under soffan.:D
den andra katten dreglar otroligt mycke när hon är kelig,tungan hänger ute o det verkligen droppar från henne:rofl:

Min dregglar när hon kelar Det rinner ur munnen på henne. I bland kommer det så mkt hon får i näsan så nyser hon :rofl:

dreggel.jpg

Min gammel Måns, har en ny vana:smirk: varje morgon 10 i sex vaknar han och vankar runt i rummet medans han skriker så högt han kan!:eek:

Knackar på fönstret när han vill in!
Dricker helst ur toaletten:crazy: eller vattenkannor, hinkar med gammalt vatten!

Biter en jättehårt i ansiktet på morgonen om man inte vill gå upp och ge honom mat!:(

Är livrädd för min hankanin men älskar att anfalla min honkanin!

Brukar sitta och se fundersam ut med tungan hängande utanför munnen!

Älskar att gå ut på balkongen så att han kan sitta och titta in!

Och är en expert på att öppna dörrar, både ytterdörren och dörrarna inomhus!

Han har mkt grejer för sig gammel måns!:D

när mamma var liten hade hon en katt som ringde på ringklockan tills man öppnade dörren

Min brors katt älskar vattenstrålen från kranen. Först brukar hon leka med tassen, sedan sticker hon hela huvudet under kranen. Bryr sig tydligen inte det minsta om att hon blir sjöblöt :D!!

Min ena katt vill alltid dricka från golvet när jag duschat. Så jag får ALDRIG gå på toa själv, för TÄNK om jag skulle passa på att duscha när han inte är med!? :eek:

Ha, ha! Låter precis som Sussie. Och naturligtvis vet väl alla att mattar spolar i toaletten för att underhålla sina katter!:angel:

Och Hans dreglar också när han blir litet till sig!:love:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
827
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·
Katthälsa Tant siames är 12 år i vinter och har aldrig haft urinproblem. Tills nu. I skrivande stund är hon helt nyopererad för urinsten. Stenar...
Svar
1
· Visningar
729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar