P
prallan
Inte för mig. Hur tänker du då?Men det är väl viss skillnad mellan att göra tvärtom och tvärt om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte för mig. Hur tänker du då?Men det är väl viss skillnad mellan att göra tvärtom och tvärt om?
Inte för mig. Hur tänker du då?
Om det inte är nån som tröttnat på att byta blöjor?Rubrik på annons:
kissunge
5 000 kr
Alltså.. kattunge eller kisse funkar. Kissunge funkar inte.
Om det inte är nån som tröttnat på att byta blöjor?
Wikipedia om inblick: "(lite inledande) kunskap eller förståelse om hur någon situation eller företeelse ser ut eller fungerar, i synnerhet om det i någon mening är svårt (för subjektet) att erhålla information om situationen eller företeelsen (t.ex. andra människors livssituationer)".
Men var det inte du som skrev om insikt och inblick?Vad har inblick med detta att göra och varför citerade du mig? Eller har jag missat något?
Insikt och insyn.Men var det inte du som skrev om insikt och inblick?
Nej. @Alos skrev faktiskt om inblick. Som synonym till insikt:Insikt och insyn.
Det får du förklara, jag ser ingen skillnad.Men det är väl viss skillnad mellan att göra tvärtom och tvärt om?
Kisseunge har jag hört många gångerv gånger. Det är kanske dialektalt.Rubrik på annons:
kissunge
5 000 kr
Alltså.. kattunge eller kisse funkar. Kissunge funkar inte.
Fast jag säger tvärt om i fall 1 och fall 2 låter konstruerat.. Om någon vänder tvärt så vänder den tvärt, sen om man skulle vilja så kan man lägga till Om, men har ingenting med Tvärtom/tvärt om att göra.Tvärtom, man gör tvärtom typ simmar upp istället för ner. Tvärt om, man vänder tvärt, byter riktning.
Att göra tvärtom är att göra motsatsen till något annat.Det får du förklara, jag ser ingen skillnad.
Kisseunge låter ju lite bätttre än kissungeKisseunge har jag hört många gångerv gånger. Det är kanske dialektalt.
Det här var en rolig kommentar på en annons.
Taxvalpar säljes dvärg/kanin
Kommentar: Var kommer kaninen in i bilden?
Kanintax.Det här var en rolig kommentar på en annons.
Dom kallas för kanintax eller dvärgtax väl?Det här var en rolig kommentar på en annons.