Togs med gylfen nere – misstänkt sexövergrepp mot häst

FYFAAAASEN va arg man blir.....! Hade någon gjort något sådant mot min häst eller något annat som skadat dom hade jag..... ja finns nog inga ord för vad jag skulle ha gjort...

Fast han har väl inte skadat hästen? I så fall är hans beteende naturligtvis förkastligt men att runka i en hästhage gör ju inte illa någon. Klart man inte ska gå in till någon annans hästar utan tillåtelse, men jag kan inte se nån skillnad mellan att bara stå i hästhagen, och stå i hästhagen och typ runka. Får dock en känsla av att just faktumet att jylfen var nere är anledningen till att artikeln över huvud taget skrevs.

Kan även tänka mig att de flesta hästar tycker det är obehagligare att typ gå med en fel inpassad sadelgjord än att få ett föremål size manslem uppfört i vaginan.

Senast ändrad:
Fast han har väl inte skadat hästen? I så fall är hans beteende naturligtvis förkastligt men att runka i en hästhage gör ju inte illa någon. Klart man inte ska gå in till någon annans hästar utan tillåtelse, men jag kan inte se nån skillnad mellan att bara stå i hästhagen, och stå i hästhagen och typ runka. Får dock en känsla av att just faktumet att jylfen var nere är anledningen till att artikeln över huvud taget skrevs.

Kan även tänka mig att de flesta hästar tycker det är obehagligare att typ gå med en fel inpassad sadelgjord än att få ett föremål size manslem uppfört i vaginan.

Hur obehagligt det är för hästen kan vi ju inte veta men sen ett år tillbaka är det förbjudet att ha sex med djur. Att runka på offentlig plats är heller inte lagligt. Dessutom kan jag tänka mig att om man har sex med ett djur så är steget inte så långt till att sticka in andra saker som kan skada eller t ex skära hästen. Dessutom är det oerhört obehagligt för djurägaren oavsett om hästen är skadad eller ej. Så jag ser flera problem med detta....

Hur långt är steget från att runka i en hästhage, sätta på en stackars häst till att med föremål skada hästen? Det är uppenbarligen ett par feldragningar i Hjärnkontoret, frågan är hur många det är? Ingen fråga jag som hästägare är tillfreds med att vänta och se..

Nej sjuka människor hör hemma i vården, inte i närheten av våra djur (eller barn för den delen) :meh:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mannen upptäcktes av hästägaren inne i boxen i stallet i Rättsviks kommun. Och det är inte första gången som mannen påträffats i...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mannen bröt sig in i stallet i Upplands Väsby – och misstänks där ha förgripits sig på en häst sexuellt. En hästägare upptäckte den...
Svar
0
· Visningar
868
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den 74-åriga mannen flydde ut i skogen då han togs på bar gärning när han förgrep sig på ett 5-årigt sto. Ägarna väntade ut honom och...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: ginnies
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En hästägare i Vallbergatrakten gjorde i söndags morse en fruktansvärd upptäckt. En av dennes hästar misstänks ha utsatts för sexuellt...
Svar
0
· Visningar
398
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama