Freyr

Trådstartare
Hur har det gått på de regionala tävlingarna på Toftinge nu i helgen?
Någon som har en liten rapport att avge?

/Malin

Sv: Toftinge

Vet inte mycke men Camilla Hed vann iaf T2 på thrymur, tjejen som rider Stör i A-klassen vann tölten A-klass ungdom, Eyvi var tvåa där med fakur.

Sen vet jag inge mer.. =(

Har varit på Toftinge hela helgen... Har varit väldigt kallt, så jag missade några uttagningar och finaler, men en liten liten rapport kan du få, jag hoppas att jag kommer ihåg rätt bara. Det kan vara missar...

F3 A-klass A-final
1. Eyvi, Fakur
2. Elsa, Lipurtá
3. Malin Stang, Jarpur
Sofie Sjödin, Mani och Malin Larsson-Tysell, Glada var också med i den här finalen, kommer dock inte ihåg vem av dem som kom 4a och 5a.

V3 A/B-klass, A-final
1. Linn Lernfelt, Lettfeti
2. Anna Hultkrantz, Stör och Madeleine Collin,Kyndill
4. Emma Söderberg, Mjölnir
5. Malin Johansson, Dóni

V3 C-klass, A-final
1. Anna Hultkrantz, Litli-Raudur
2. Madeleine Agerhill, Galsi (Anna och Madde fick samma poäng, men 3 av 5 domarna hade Anna som etta, så hon fick den blågula.)
3. Sofia Starck, Embla
4. Sara Gjerdingen, Strokkur
5. Alexandra Bjärrenholt, Sletta

V1 B-klass, A-final
1. Ylva Lindberg, Viljar
4. Ingalill Olovdotter, Móli
5. Åsa Karlsson, Njörvar
Karin Gustavsson, Frakkur och Lotta Klevebro, Hylling red också i den här finalen, minns inte vem som kom 2a och 3a av dom.

T2 C-klass, B-final
1. Ann-Sofie Malm, Hugur

F1 A-final
1. Lena Lennartsson, Töfri

Stilpass
1. Sofie Sjödin, Mani

Var inte så många A-klass ekipage anmälda, mest B- och C-klassare, men det var en del fina hästar ändå. Reynir var med, han kom till final (såklart?) men var inte med idag, inte i fyrgångsfinalen iallafall. Vet inte varför...
Trevligt arrangemang på fina Toftinge! :)

Tror Hjalti bara ville kvala. De fick väl lov att starta i C-klass å ville då bara rida upp sig i A-klassen!

tack för svaret! Ville verkligen åka och kolla, emn jag tävlade själv på Hemfosa (i lätt klass) så det bidde inte.

/Malin

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att Kevin Stauts OS tog slut redan på den inledande veterinärbesiktningen har han hunnit rida två stora internationella tävlingar...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
759
Senast: Ajda
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 311
Senast: Murray
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Få har det nog gått förbi att det till helgen vankas Global Champions Tour på Stockholm stadion – ett tillfälle då många världsstjärnor...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka