Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kinsland har längre väst med utanpåliggande fickor, men tror inte den har sprund. Vet iofs inte hur lång du vill ha?Jag har letat lääänge efter en varm, lite längre väst med ridsprund och rymliga, utanpåliggande fickor. Jag hade en sådan tidigt 90-tal då den modellen var poppis, men nu är det hopplöst att hitta något liknande. Jag har kikat lite på jaktvästar och hundträningsvästar men inte hittat det jag söker. Någon som har något tips?
Jo absolut! Tänkte se mig om efter ev. alternativ, men det verkar ju faktiskt som att Spooksvästen i den tjockleken jag vill ha är billigast av motsvarande med.Är inte Spooks aktuell? Tänker om de uppfyller önskemålen
Jag har en från Schockemöhle som är liknande Spooks i både tjocklek och med hög krage, modellen heter Marleen eller Malia.
Har även en skön, varm från Kingsland.
?! Vill du PM:a vilken sida? Har bara hittat den på diverse övriga ridsportbutiker, och definitivt ingen rea då hehe.Spooks har massa modeller på sin sida. Du kan beställa direkt därifrån, är fri frakt och de har rea
Spooks har en egen sajt, kolla deras rea där, det är fri frakt över viss summa (som ridvästarna på rea kvalificerar) inom EU.?! Vill du PM:a vilken sida? Har bara hittat den på diverse övriga ridsportbutiker, och definitivt ingen rea då hehe.