tjock om magen./..väntar ungar???

nyckelpiga

Trådstartare
va är d första tecknen på n katt som väntar ungar??min katt går ju på p piller men tycker hon börjat att äta mer o verkar rund om magen,att d putar ut på båda sidor lite,jämfört spenarna med min andra katt o hennes är knapps synliga jämfört med den dennes :confused: har ju vart noggrann med pillrerna men kan d va så att det inte tar på vissa katter?? kan ju va så att hon bara är tjock om magen o inget annat....men va tror ni??

Sv: tjock om magen./..väntar ungar???

Det är knappast ovanligt att honor på p-piller ändå blir dräktiga. Har hon stora, rosa tuttar och börjat bli tjock är hon antagligen dräktig.

ja spenarna ä ju lite stora jämfört med den andras,men hur gör jag nu ???får ju sluta ge pillrerna nu då hur stor risk är det att ungarna blir skadade av detta??fick sist förra veckan,ska jag sluta med pillrerna nu?? uch... blir så orolig att nåt blir fel men såg detta igår att hon verkar rundare,..:(

Ja, är hon dräktig och du vill behålla kattungarna är det onekligen bäst att sluta ge p-piller. Om fostren tagit skada vet man inte på förhand.

okej vill ju ha kattungar efter henne så jag får sluta med pillrerna nu,hoppas hoppas inte d blitt nååt galet nu bara:cry: behöver ju inte va så heller att hon är med ungar men jag chansar inte,kan ju va att hon ätit mycket men jag tycker hon har börjat äta väldigt mycket på senaste så d kanske oxå är ett tecken på ungar i magen..eftersom hon är väldigt tanig i kroppen så märks d lite skillnad.

Börjar hon inte löpa efter du slutat ge p-piller har du antagligen en dräktig katt. Börjar hon löpa får du börja trycka i henne p-piller igen och minska på fodergivan. ;)

okej ska sluta nu me p pillerna så får vi se:) kan ju va maten men hon har aldrig vart så här påstridig att få mat hela tiden.tack för alla tips du gett mej:bow:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 416
Katthälsa Varning för smärre roman! Hello everybody! I januari adopterade jag en gammal tant-katt, på nu nätta 14 år :D En katt som hastigt och...
Svar
12
· Visningar
7 195
Senast: Mumfie
·
Hundhälsa Häromdagen kom en person hem till oss som inte träffat Monster på ett tag, och hälsade på honom med orden "Tjenare Monster, har du gått...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 117
Senast: em-pirre
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 337
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar