TiVo eller inte TiVo?

Rosett

Trådstartare
Har ett kanalpaket från Comhem men det ska tas bort och alla abonnenter "måste" välja ett TiVo-paket. Om man inte gör det så tror jag man kan ha kvar som man har det nu men utan Play och Videobutiken.
Jag funderar på att gå över till Bredbandsbolaget (måste då ha både bredband och tv hos dem) då de har ett kanalpaket som är i stort sett samma som jag har nu. Just nu har de ett erbjudande på det kanalpaketet, 169 kr i månaden i 12 månader men jag har tre kalendermånaders uppsägningstid hos Comhem. :arghh:
Har lite ångest inför förändringar. :crazy: Vet inte hur jag ska göra.
Några tips?
 
Vill du byta hade jag tjafsat lite med ComHem eftersom de i princip inte längre har det du köpt. Alltså kan man tycka att de bör släppa dig utan uppsägningstiden om det är vad du vill.
 
Om det nya paketet inte har de kanaler du vill ha eller blir dyrare så byt. Men personligen gillar jag TiVo. Spelar in i stort sett allt och tittar i efterhand. Underbart att kunna spola förbi all reklam!
 
Comhem har ett paket som heter ComBo Bas för 459 kr (bredband, TiVo och hemtelefoni), funderar på det eftersom det är billigast, nu betalar jag drygt 500 i månaden. Paketet från BBB skulle kosta över 600. :( Och så slipper jag ju bängla med uppsägning och inkoppling...
*velig* :crazy:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Någon som vet om man kan bestrida fakturor man redan betalat, för att på pengarna tillbaka? Jag flyttade för 1,5 år sedan in i ett...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: Voeux
·
Relationer Såhär i bröllopstider har jag fått en inbjudan för någon månad sedan. Mamma ska gifta sig med sin sambo sedan många år tillbaka. Jag är...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 021
Senast: Avalbane
·
Fritid Ja, som kanske en del andra också har märkt så försvann det en uppsjö kanaler från Telias tv-utbud helt plötsligt. Närmare bestämt så...
Svar
16
· Visningar
902
Senast: bettysmatte
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 345
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp