Torskrygg i ugn med vitt vin och grädde, och till det potatisklyftor, grönkålsstuvning, citronsås och ärtor. Samt vitt vin. Mums.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ikväll körde vi färdigköpta dumplings och varsin vårrulle som doppades i någon fin japansk soya som vi fått från Japan. Dumplingsen är så himla goda! Skönt med mat som gick fort idag pga mkt jobb.
Just det här tänkte jag på bara häromdagen! Att jag skulle smyga in i tråden och fråga er som har koll: vad rekommenderar ni för färdiga dumplings? Jag har för mig att jag sett det diskuteras här inne förut, men har ju såklart inte lagt det på minnet.
Vi har förut haft Menmens dumplings IOM att det ofta varit enda alternativet. I den följer sån soja-dipsås med.Just det här tänkte jag på bara häromdagen! Att jag skulle smyga in i tråden och fråga er som har koll: vad rekommenderar ni för färdiga dumplings? Jag har för mig att jag sett det diskuteras här inne förut, men har ju såklart inte lagt det på minnet.
Jag köper från frysdisken på asiatiska livs. Min favorit är en storpack kimchi-dumplings.Just det här tänkte jag på bara häromdagen! Att jag skulle smyga in i tråden och fråga er som har koll: vad rekommenderar ni för färdiga dumplings? Jag har för mig att jag sett det diskuteras här inne förut, men har ju såklart inte lagt det på minnet.