Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker överraskande nog att Hemmets Journal på nätet har ett jättebra moussakarecept.Lagade för första gången moussaka och den blev lite väl fluffig men god
Fanns massor av olika recept att välja mellan men denna är mjölkfri med vitlök, kanel och spiskummin
ICAs stora kalamonoliver (selection), Fontanas tzaziki och salladsost samt sista slatten Ernst blev jättebra till
Visa bifogad fil 34430
Jag tycker överraskande nog att Hemmets Journal på nätet har ett jättebra moussakarecept.
Du är mätt. Av dressing. Inte otroligt.Lunch på knegarfik i Partille idag med min handledare, ty jag är hantverkarlärling nu. Åt en enorm grekisk sallad med typ 2 dl dressing på. Fortfarande mätt. Av sallad. Otroligt.
Du har nog rätt. Jag anser att en måltid (för mig) bör bestå av ca 1/3 sås, denna sallad kvalade in!Du är mätt. Av dressing. Inte otroligt.
Om sedan såsen består av sådär 75% fett, är ju inte mättnaden att förvånas över.Du har nog rätt. Jag anser att en måltid (för mig) bör bestå av ca 1/3 sås, denna sallad kvalade in!
Kommer tyvärr inom kort att vara hungrig igen, har förbränning som en fjortonårig kille. Tur att jag har bunkrat upp med matlådor hemma!Om sedan såsen består av sådär 75% fett, är ju inte mättnaden att förvånas över.