Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I alla fall hållbart att återanvända icke-vegansk sås! Verkar lite fånigt att typ kasta den och göra ny bara för att få till det veganska.Kikärtscurry igår, med kokosmjölk, tomat och jordnötssmör. Tror att receptet från början är ur boken Mera Vego av Sara Ask och Lisa Bjärbo. Basmatiris till, och så fanns det kokosflakes, salta jordnötter, limeklyftor och färsk koriander att toppa med efter behag. Jättegott! Hade varit veganskt om vi inte hade återanvänt tomatsås från köttbullsrätten dagen innan men bra att ha i bakfickan till någon veganskare dag.
I alla fall hållbart att återanvända icke-vegansk sås! Verkar lite fånigt att typ kasta den och göra ny bara för att få till det veganska.
Det här med enkelt&gott, det är verkligen underbart!Ugnsbakade zvampar fyllda med en liten bit ädelost var, ett knippe sparris fick baka med i samma form och toppas med limejuice och parmesan. Lite rökt skinka och en rejäl näve romanticatomater. Mums.
Jag hade valt 1. Trots Riojan.Ok ska bjuda på middag imorgon och kan inte bestämma mig. Vad hade ni velat ha av dessa två alternativ?:
1. Lax med ingefära och chili-glaze och guaccamole med ett smörigt och ekigt chardonnay.
2. Kycklinggryta med parmesan, vitlök och grädde med en mustig rioja
Fyyyy vad gott det låter! Nu äter jag inte kycklingen, men jag kan omöjligt välja mellan de två.Ok ska bjuda på middag imorgon och kan inte bestämma mig. Vad hade ni velat ha av dessa två alternativ?:
1. Lax med ingefära och chili-glaze och guaccamole med ett smörigt och ekigt chardonnay.
Jag hade valt 1. Trots Riojan.
Precis vad jag tänkte!Ingen hindrar ju en från att dricka upp riojan efteråt
Och jag tycker alt 2 låter helt underbart!Ok ska bjuda på middag imorgon och kan inte bestämma mig. Vad hade ni velat ha av dessa två alternativ?: