Titta Hit, HjÄlp BehÖvs!!!

J

Japanesen

För mig så funkar inte denna sida alls, kan inte se några inlägg som gjorts efter igår förmiddag..

Exempel så på Travsidan så vill jag titta på Grattis tråden, ser att misscocacola har skrivit men när jag ska titta så ser jag bara det inlägget jag skrev sist :confused: ..
Samma sak är det på alla andra forum!

Sen så står alla inlägg som typ Idag 22:32 osv (måste menas igår eller jag kanske e före i tiden)

Tänkte pröva logga ut mig själv och in igen med det funkar inte heller utan då kommer det bara ERROR..

Vad ska jag göra?

Mvh Jonna

Sv: Titta Hit, HjÄlp BehÖvs!!!

Det är inte lösningen på ditt problem, men en liten hint om hur man får bra/bättre svar i trådar man startar: Inlägg 6 & 7 i denna tråd...

Jag brukar inte öppna trådar med rubriker av denna typ, men nu hade jag just läst diskussionen i den andra tråden, så...;)

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 715
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag befinner mig i Polen just nu hos min släkt. Jag älskar verkligen mitt hemland...men som hundälskare lider jag verkligen ibland av...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Misiaczek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV