Hastflickan
Trådstartare
Min häst har någon enorm nattkärlen för tistlar. Det är väl inte farligt att äta? Borde det inte göra ont i munnen att tugga på tistlar? Detsamma med brännässlor, borde det inte göra ont??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra! Detsamma gäller ni häst, älskar dom och drar upp från rötterna!Min ponny älskar tistel och nässla! Till och med rötterna, han gräver upp dem och mumsar i sig hela plantor.
Varken taggar eller nässelceller verkar bekymra dem. Det är inte farligt, en del påstår till och med att det är nyttigt.
Haha det var observerat välMin dam älskar oxå tistlar, hon biter av en tistel i taget lägst ner mot marken så det stickiga är vänt från hennes mun och hon tuggar alltid i sig tistel i vänster mungipa.
Nässlor ska man vara försiktig med att ge. Det kan ge blödningar i lamellraderna vilket i värsta fall kan utvecklas till fång.
Detta vill jag läsa mer om, har du någon länk?
Nässlor ska man vara försiktig med att ge. Det kan ge blödningar i lamellraderna vilket i värsta fall kan utvecklas till fång.