L

Lindis

mina ponnysar är inte alls bra veterinärerna har varit där nu flera gånger om dagen och febern har inte gått ner. Någon med tips?? Har fått febernedsättande och står bara med tunnare täcke. Just nu står tempen still men ligger ju på över 40grader så funderar jag på vad man mer kan göra. Någon som har tips pm hur jag kan hjälpa mina små vänner :cry:

Sv: tips????

dem är nyklippta :D så vet ville inte dem stog helt nakna då det är minus grader men det kanske hade varit bättre :confused: något måste ju hända nu har dem blivit tvugna att sätta dropp :(

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 611
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Fiorano
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 347
Senast: Sirap
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
944
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka