D
Dark_Dream
Juletiden står för dörren och våran bekant ska hem till sig över julen men ska lämna sin katt kvar hemma i våran stad. Vi ska vara lite katt vakt och tyckte att det var smidigast och schysstast mot den lilla kissen att han får vara hemma hos oss. Även vi har en katt. Det är ca ett års ålderskillnad mellan dom och de är båda kastrerade han katter. Kompisens katt har aldrig varit hemma hos oss förut. Någon som har några bra tips vid första träffen? (lek och lära känna varandra träff på fredag) Jag som häst människa kännde att vi kanske ska låta kompisens katt se sig omkring innan vi släpper fram våran kisse så han hittar runt i lägenheten lite. Gömställen osv.
Hur mycket bråk m.m. ska man sedan tillåta? Antar att det lär bli lite så dom vet vem som bestämmer osv? Känns ju inte bra att lämna dom själva om dom inte kommer överrens (självklart gör vi ju inte det om vi vet att dom inte gör det) Ja men jag tror ni förstår mitt problem.
Hjälp oss
Hur mycket bråk m.m. ska man sedan tillåta? Antar att det lär bli lite så dom vet vem som bestämmer osv? Känns ju inte bra att lämna dom själva om dom inte kommer överrens (självklart gör vi ju inte det om vi vet att dom inte gör det) Ja men jag tror ni förstår mitt problem.
Hjälp oss