Tips på täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 827
W

wingil

Hej letar snyggt bra täcke som transport och tävlingstäcke för tävlingar, dvs inte för tjockt eller varmt men ändå ngt slittåligt. Helst i blått eller vinrött.. som man ska kunna brodera.

Tips? Jag hittar inga fina :( *e jag kräsen?*

Sv: Tips på täcken

Hansbos nylontäcken är väldigt fina! Jag har ett tävlingstäcke med teddyfoder men finns utan. Tror att lillhastenistav.se säljer det. Ligger runt 1000-lappen. Finns både med och utan omlottknäppning.

rambocottoncooler.jpg

Detta har jag oftast som transporttäcke, ett tunt svettäcke från Horseware Rambo. kolla www.henrikssonsridsport.se

Har ett ylletäcke från Mia's, kostar typ 800 kanske, finns på många ställen, superbra täcke! Finns ju även andra bra täcken från Mia's, kolla www.hippomarket.com tror dom har de flesta!

Horsewares samtliga täcken är ju suveräna! Henrikssons har många HW's täcken.

Annars ett vanligt fleecetäcke kanske? Om du vill ha lite billigare så kolla www.exklusiv.nu De syr själva.

Funderar själv på att köpa ett nytt "fintäcke", blir kanske ett grönt fleecetäcke från JW :love: Kolla www.skarahastsport.se Dyrt, men grymt grymt snyggt!

Tja... jag skulle nog gärna köpa ett ylletäcke från RG... ett brunbeiget skulle va snyggt till gossen...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 482
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 281
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka